Pagina's

zondag 3 september 2017

Pom Pom haarstrikjes

Vandaag houden we een pyama/chill/sofadag!
Zo zat mijn madammeke naast mij in de zetel toen ik zat te snuisteren op Pinterest.
Zag ze toch wel deze tutorial passeren zeker!
"Jaaaaaaaaaa, die wil ik ook maken!"
Meestal heb ik niet veel zin om aan de knutsel te gaan met de kinderen, maar nu deed ik eens nen effort ;).
Zij mocht kiezen welke pomponnekes erin moesten, en moeder deed de rest.
Het geluk was helemaal compleet, toen ik nog een zakje minibelletjes vond ook!


Ik werkte wel niet met textiellijm, want dat doet het niet bij mij, ik heb er nochtans van Gutermann.
Ik naaide gewoon met de hand de achterkant van de lintjes dicht, en naaide er gelijk een rekkertje aan, of plakte ze op een speldje.


Instant happiness!


Tutorial: Make it, Love it
Tule: Creasis
Pomponnetjes en belletjes: Ali Expres

3 opmerkingen:

  1. Je dochter heeft een goede smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh waauw dat zou ook leuk zijn als cadeautje voor een verjaardagsfeestje ofzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem9/04/2017

    Wat een tof idee :-) En ook goed gewerkt van de mama! Wens jullie nog veel pyama-dagen!

    BeantwoordenVerwijderen