Pagina's

woensdag 26 april 2017

Twinning in Tivoli

Toen ik vorig jaar, of twee jaar geleden misschien al wel, de Tivoli-stof van Lillestoff zag passeren moest ik hem hebben! Zooo mooi!
Vooral het feit dat er verschillende draagdoekmama's opstaan, maakte dat ik er graag een jurk voor mezelf mee wou maken.
Dragen is namelijk één van mijn interesses. Ik ben gecertificeerd draagconsulente, en volgde verschillende extra opleidingen mbt dragen.
Waar ik overigens niks (meer) mee doe op professioneel vlak, dus als u een consulente zoekt, bekijk dan vooral even de website van de Draagconsulentenvereniging.
Ik mailde even over en weer met mijn favoriete tricotwinkel, of ze deze stof ook voor mij kon binnen nemen, en dat deed Isabelle wederom met plezier :).

Terug over naar mijn kleed.
Ik ging opnieuw voor een Candy-dress-look-a-like, voor grote meiden. Ik deed dezelfde aanpassingen als vorige keer, en daarenboven ook nog 2cm van het bovenlijf af, en 2cm bij het rokdeel bij.


Het is een heel aangenaam model van jurk om te dragen!
En na twee komt zeker ooit nog wel eens drie ;).


Ik kocht genoeg stof om er nog een Candy-jurk voor Louise bij te maken ook.
Nu kunnen we matchend de straat op! :p


Stof: Tivoli - Lillestoff, gekocht bij Kersenpitje
Patroon damesjurk: Ottobre lente/zomer 2/2015
Patroon kinderjurk: Candy Dress - LMV Lente 2014

4 opmerkingen:

  1. Anoniem4/27/2017

    Wat een mooie print, je hebt helemaal gelijk om deze eer aan te doen met zo'n leuke jurkjes! En fijn om te kunnen matchen met Louise ;-)
    Fijne dag, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van dit printje! Niet in mijn collectie geraakt, ik kan niet alles kopen. Een beetje jaloers op jouw mooie creaties in dit stofje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm ook echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen