Pagina's

woensdag 1 maart 2017

Trolls, veel Trolls


"Trolls!", dat is het dagelijkse antwoord op de vraag "Wat wil je dan kijken?".
Ja, zeer onbewust enal, maar die vierkante babysit is wel mijn redding als ik dagelijks vers eten op tafel wil krijgen met twee koters.
Een echte Trollsfan dus!
En toen zag ik bij Kleurenmix verschillende Trolls-stofjes online staan!
Ooooo, wat zou het kindje blij zijn met een paar Trolls-pyama's! Dus vol voorpret bestelde ik er een aantal.
Toen Louise de stofjes zag liggen, besliste ze dat er ook een kleedje moest gemaakt worden.
Deze vond ik daar het meest voor geschikt.
Het werd wederom een Nivalis van Sofilantjes, de elfde al :p.
*Kwestie van een favoriet patroon te hebben ;).


Uit de overschot maakte ik nog een ondergoedsetje met het inmiddels gratis patroon van Oon.


De twee andere stofjes werden wel zoals voorzien een pyama.
Deze vind ik trouwens echt lelijk, maar bon, mijn madammeke vindt dat gelukkig niet.

Stof: Kleurenmix
Patroon: Wolf -  Zonen 09
En deze vind ik nog wel leuk :).

Stof: Kleurenmix
Patroon: Wolf - Zonen 09

Ik maakte ook nog een paar stickerpaintsstickers voor op haar kamer, wat ik overigens echt ontspannend vind om te doen.



Benieuwd wat de volgende rage/fase wordt!
Waar we overigens helemaal niet in gingen meegaan, dacht ik van tevoor, maar die kinderen komen daar zelf mee thuis vanop school...

5 opmerkingen:

  1. Fijn als je ze op die manier kunt verwennen. Super mama toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Dat is altijd goed scoren met dit soort stoffen! Hier worden het ook meestal pyjama's, hoewel ééntje ooit zo mooi uitviel dat we er ook gewoon de supermarkt mee inliepen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! Nu heb ik geen meiden en mijn boys zijn al een stukje groter...ik had dan ook geen idee dat die trollen er weer waren...

    BeantwoordenVerwijderen