Pagina's

zaterdag 25 maart 2017

Polina #1 in Petit Pan

De Petit Pan winkel in Antwerpen gaat sluiten :'(.
Heel droef nieuws, wat mij betreft, want I <3 Petit Pan!
Online vind je er toch niet zo heel erg veel. Of bestaat er een stoffenwebshop die ik nog niet ken?
Het enige voordeel van die sluiting, is dat alle stofjes aan enorme kortingen werden verkocht.
Na een te recente escapade op de Antwerpse Ring (iets met uuuuren stilstaan) had ik echter geen zin om tot daar te rijden. Gelukkig wou mijn in Antwerpen wonende vriendin Hannelore wel wat meeshoppen voor mij. Dankuwel, Hannelore!


Eén van deze mooie stofjes werd mijn eerste Polina van Coffee and Thread.
Ze werd meteen gebombardeerd tot nieuwe lievelingsjurk, ook al is ie nog wat te groot.
Ik ging voor de full option. En roze, én ruffles, én een strik, én zwieren.
Wat wil een vijfjarige nog meer?

Oh, die hondenpootjesplaaster hield ze overigens over aan een val in de turnles.
*Iets met de appel en de boom, en niet zo sportief handig aangelegd zijn.*


De onderkant werkte ik overigens af met een roze biais aan de binnenzijde, aangezien ik geen zin had ik meters zoom spelden/strijken.
Ik had ook niet meteen bijpassende knoopjes, en had geen zin om naar de winkel te gaan, maar ik had gelukkig wel bijpassende kamsnaps.


Het naaitempo ligt hier niet zo hoog dezer dagen, ik ben namelijk in een haakperiode, maar ik had er wel deugd van om nog eens aan de naaimachine te zitten.
Al kan je het wel niet bepaald een snelklaarprojectje noemen ;).

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Ook een mooi model van kleedje eh :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh zo mooi, zou ik zelf ook wel willen dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte prinses, die dochter van jou! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi! Heerlijk voor zo'n vrolijke meid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. allee, het is toch nog goed gekomen met je patroondelen, je hebt er wel op gezweet, hé

    BeantwoordenVerwijderen