Pagina's

woensdag 8 maart 2017

Millie Dress #2

Zoals de titel het zegt, mijn tweede Millie-dress.
Blijkbaar "piekt" het eerste exemplaar... Er zit idd een glinsterdraad in verweven, en mijn gevoelig kindje voelt die zitten.
Ze draagt de jurk wel hoor, maar met een longsleeve en broekkousen onder ;).
Het gratis patroon vindt u nog steeds hier bij Mix it Make it, en de zomertricot vindt u hier bij Kleurenmix aan de spotprijs van 4€/m!


Met deze is ze érg blij, want ze piekt niet, maar is vooral heel erg roze!
Altijd een winner, voor een meid van 5!


*oooo, wat wordt dat kind groot!*

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi jurkje en een prachtige dochter! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van het "pieken", maar ik kan daar zelf ook niet tegen, dus ik begrijp haar volledig. Een tweede exemplaar kan zeker geen kwaad, 't is zo'n leuk model! Heel mooi alweer, staat haar schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook nog een 2e exemplaar maken, deze kleur zou Sam ook mooi staan denk ik (al ga ik eerst ff in de kast kijken of ik niets anders passend vind) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Vijfjarigen en roze dat is de ideale combinatie zo blijkt ook hier thuis 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Perfect voor een 5 jarige: zacht, roze en jurk en roezels! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen