Pagina's

donderdag 1 december 2016

Waldorfpop II

Ongeveer een jaar na mijn eerste Waldorfpop maakte ik gisteren mijn tweede exemplaar.
Fenna, die Louise inmiddels eigenlijk Elsa heeft genoemd *zucht* ligt altijd te slapen bij haar in bed.
Ze is natuurlijk heerlijk zacht en warm ook, aangezien er zowat een half schaap in zit :p.
Deze keer maakten we een popje onder leiding van Fien, van Fioen, en maakte ik een gekleurd exemplaar.
Ik ben alvast heel benieuwd hoe ze deze gaat noemen, al heb ik een lichtgrijs vermoeden dat het Abigail zal zijn, naar haar bestie van Afrikaanse origine, die ook Abigail heet. ;)


De foto's zijn niet van een geweldige kwaliteit, gezien ik het met mijn gsm moet doen dezer dagen, maar ik denk dat ze u wel een impressie geven.
I looooooove the hair!!! <3 Ik wou veel haar, dus haakte er maar een hele bol in vast.
Deze kleedjes maakte ik overigens niet zelf, maar kocht ik bij Fioen zelf. Ik wil hem namelijk met de feestdagen geven, en denk niet dat het er voordien nog van komt om zel te maken.


Bij deze nog een kleine impressie hoe mijn popje er aan de binnenkant uitziet ;).
Het was een héél gezellige workshop! Als u ook eens een waldorfpop wil maken, de kalender vindt u oa op de Facebookpagina van Fioen.


Ik heb mijn materiaal in huis voor nog een popje, al een jaar, het wordt hoog tijd om daar ook eens werk van te maken. Misschien dat het wel eens tijd wordt voor een jongenspopje deze keer.
Maar eerst verder uitzieken, want ik heb een griepje onder de leden.

3 opmerkingen:

  1. ooh deze workshops staan toch heel hoog op men verlanglijstje!!
    Al betwijfel ik of ik zo'n mooi resultaat ga krijgen als jij...
    Dit popje is prachtig ellen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem12/02/2016

    Super! En fijn dat 'Fenna alias Elsa' zo geliefd is :-)

    BeantwoordenVerwijderen