Pagina's

vrijdag 2 september 2016

LaraLuna

De patroontjes van Laralil vind ik geweldig tof, ik kocht ze dan ook gewoon meteen alledrie.
De patronen zijn onderling combineerbaar, alle bovenstukken passen op alle rokken, en omgekeerd. Zo nam ik voor deze versie het bovenstuk van de Lara, met het onderstuk van de Luna.
De mouwen werden verlengd, en de mouwboorden verkort, ik vind de mouwboorden vanaf de elleboog namelijk wat te lang.
Et voila, deze nacht werd de laatste hand gelegd aan dit kleedje, met behoorlijk wat werk!
Er kropen heel wat werkuurtjes in deze jurk.
Komt wellicht door al die fijne biesjes, boordjes, dingen verstevigen, knoopsgaten, ...
Maar met deze ben ik wél blij, héél blij! En Louise nog veel meer!


Bij deze een overload aan aan-foto's.
Meneer des huizes nam foto's, voor het eerst sinds mijn blogbestaan, omdat hij een veel beter fototoestel heeft als ik, en hij de kleuren wél mooi kon vastleggen, in de avondschemer.
En moeder, die kon natuurlijk niet kezen ;). 


 





Patroon jurk: Luna (rokdeel) & Lara (bovenstuk) van Laralil
Bordeaux French Terry: Creasis
Oker interlock: Fairy Tailors
Roodkapje: via een tweedehandsgroep, merkloos
Schoenen: Nathalie Verlinden, verkrijgbaar bij Aap Noot Mies

5 opmerkingen:

  1. <3 waaw zo mooi! En dan die schoentjes daarbij! En perfect broertje als accessoire!Top combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke jurk! Deze schuift nu bij mij ook een stuk op naar voren in de lijst 😊 en heel leuke foto's. Doen me een beetje denken aan roodkapje op bezoek bij een kabouterke 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei mooi. Ik vind het geweldig. Kleuren en combinatie gewoon af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waarom heb ik nu geen meisje! Echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen