Pagina's

donderdag 9 juni 2016

Dolly Plaid: week 8

Week 8 achter de rug, en inmiddels heeft mijn plaid het formaat van een mooie tafelloper.
Echter haak ik vaster dan de patroonontwerpster, want mijn plaid is nog helemaal niet zo hoog...
Ik voeg nu overal waar enkel de basiskleur gehaakt wordt, twee toertjes extra mint toe, om alvast wat aan hoogte te winnen.
Aan het eind van de rit, ga ik mijn favoriete patronen nog eens herhalen, want ik wil echt wel helemaal onder mijn dekentje passen :).


Bij deze het patroon van week 8, de patronen van week 1-7 vindt u via de labeltag "dolly plaid" op mijn blog, maar uiteraard ook op de overzichtspagina van LMV.
Daar vindt u overigens ook de geschreven uitleg terug, als u dat gemakkelijker te volgen vindt, dan een telpatroon.

Veel haakplezier en tot volgende week donderdag voor het patroon van week 9.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten