Pagina's

donderdag 26 mei 2016

Dolly Plaid: week 6

Er is alweer een week voorbij zeg, sinds mijn vorige blogpost.
Zo ziet u, net zoals ik, dat ik afgelopen week enkel creatief geweest ben op haakvlak.















Ik heb inmiddels wel een beetje spijt dat ik mijn steken, zoals aangeraden, heb opgezet met een grotere nummer van haaknaald. Mijn werk hobbelt daardoor nogal aan de onderzijde :(. Maar bon, eenmaal ik onder mijn dekentje zit, dan zie ik het natuurlijk niet meer :p.
De zijkanten lijken ook wat schuin te gaan, maar of het nu aan het eind van de CAL zal aangewezen worden of niet, ik ga nog wel een rondje rondom mijn plaid haken.


De achterzijde ziet u links, de voorzijde rechts.


Bij deze het patroon van week 6, zoals u misschien zal opmerken, heb ik een lichtjes andere versie van dit patroontje. Heel lichtjes maar hoor, mijn patroontje staat twee steken meer naar links, dit omdat het patroon inmiddels nog aangepast is voor jullie, maar ik geen zin meer had om het uit te halen, en opnieuw te haken.
En zoals u ziet heb ik nog een klein stukje doorgehaakt, zomaar, omdat ik niet kon stoppen, en het voorspelbaar was hoe dit patroon verder zou gaan ;). #sorrynotsorry zou dat dan heten op Instagram :p *welke ik niet heb*


Veel haakplezier!

1 opmerking:

  1. Heel erg mooi, en dat je werkje een beetje hobbelt dat is eigen aan haken denk ik en het mooie aan hand made :-) Ik kijk uit naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen