Pagina's

donderdag 19 mei 2016

Dolly Plaid: week 5





Week 5 zit er voor mij inmiddels ook weer op :).
Ik had de roze vierkantjes eerst in het lichtgrijs gedaan, maar deze zag je bijna niet in het totaalresultaat, dus heb ik ze weer uitgehaald en in oudroze gedaan.
Vinden jullie het niet te schreeuwerig?

Het is heel even wennen om er nog een derde draad bij te nemen, vooral omdat je overal je draad mooi strak wil in de tapestry. Ik houd ten allen tijde mijn bollen garen uit elkaar, dat ze niet beginnen knopen, en dat de hakende draad steeds bovenaan ligt.








Ik hoop ergens wel dat de te haken blokjes steeds hoger blijven worden, want gezien ik nu 1/6 van de CAL heb afgelegd, vermoed ik ook dat ik 1/6 van mijn totale hoogte heb afgewerkt, maar dan vind ik hem wel niet hoog genoeg worden...
Maar dat zien we dan wel weer, desnoods fantaseer ik er aan het eind van de rit nog wel een patroonhoogte weer bij ;).




Bij deze het patroon van komende week, welke u uiteraard ook kan terug vinden op de overzichtspagina van La Maison Victor.
Als u meehaakt, meld u dan vooral ook aan bij de bijhorende gezellige Facebookgroep!



 Veel haakplezier!

1 opmerking: