Pagina's

dinsdag 26 april 2016

Dolly Plaid-CAL - LMV

Toen er een mailtje in mijn inbox zat of ik wou meedoen met de crochet along van La Maison Victor, zei ik niet meteen ja.
Het idee moest even rijpen. Vandaar dat u al tig garencombinatiefoto's van andere dames zag passeren.
Maar bij het zien van al die leuke foto's, begin het toch de kriebelen en ging ik overstag :).
Ik bestelde vanuit mijn luie zetel op de Veritaswebshop, en vistte hem deze ochtend uit de pakjesautomaat :). Met de kortingscode APIVJ2016 krijg je 15% korting op de aanbevolen wol.
Ik koos voor een iets andere kleurencombinatie dan voorgeschreven, met mint als hoofdkleur, en bestelde een extra bolletje mint, gewoon, omdat ik altijd bang ben van tekort te hebben. :p
De overzichtspagina, en het wekelijkse huiswerk, voor deze CAL vindt u hier, en de bijhorende Facebookgroep hier.


Het uiteindelijke resultaat van de CAL blijft nog een verrassing voor iedereen, maar deze foto is alvast een voorsmaakje.


Voila se, ne mens weet weer wat doen de komende 30 weken!

3 opmerkingen:

  1. Zag hem voorbij komen.... Mooie deken, en jou kleurtjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het deken ziet er inderdaad prachtig uit! Maar ik vrees dat ik anders al genoeg weet wat doen komende 30 weken :-) Ik wens je veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen