Pagina's

dinsdag 16 februari 2016

Nivalis in Australia


Wat een leuk patroontje, de Nivalis van Sofilantjes!
Bij deze versie veranderde ik wel de mouwen, omdat het me leuk leek om het kleuraccent van de boordstof aan de hals te doen terugkomen. Ik nam de lengte voor driekwart mouwen, en verlengde ze met boorstof tot de normale lengte (x2 dan he, want boordstof staat er dubbel aan).
Bedankt aan mevrouw Kersenpitje voor de mooie exclusieve stof, die ik mocht testen.

Patroon: Nivalis - Sofilantjes
Stof: Fun in Australia - Kersenpitje Exclusief
Boordstof: hier
Punto Di Roma en knoopjes: eigen voorraad


Louise vindt het ook een heel leuk kleedje om te dragen!
Ik voel wederom een serietje opkomen :).























En toen had ze niet zoveel zin meer in het poseren ;).


4 opmerkingen: