Pagina's

vrijdag 22 januari 2016

Cadeautjes

Hihi, wat een voorpret!
Toen ik dit stofje met alpaca's zag, moest ik meteen denken aan mijn lieve vriendin Mieke, haar dochter Katinka, en hun alpacamannetjes :).
Omdat Mieke altijd zo goed gastvrouwt voor mij, wou ik eens wat teruggeven.
En ook gewoon omdat de voorpret alleen al zo fijn was, en cadeautjes geven nog fijner..

Stof: Annamarieke
Patroon: Wolf

Deze zomer op bezoek met Louise.


En dan was er ook mijn grote paardenvriendin Charlotte, die tevergeefs op zoek was naar een leuke hoodie voor haar zoon Skye.
Al het leuke paardenspul is voor meisjes.
En effectief, zelfs in mijn zoektocht naar stof, waren de meeste stoffen uitgesproken meisjesachtig...
Maar we vonden toch eentje, die iedereen leuk vond!
Blijkbaar bestelde ik zelfs iets te ruim, waardoor ik uit de restjes nog een hoodie kreeg voor kleine broer Storm ook :).

Stoffen: Kokette Katinka
Patronen: Omni Tempori en ?

Skye was er heel blij mee!


En mijn excuses voor de crappy gsm-foto's van de hoodies, ik was er deftige foto's van vergeten trekken ;).

4 opmerkingen:

  1. Cadeautjes geven, altijd fijn, zeker als het zo goed bij de bestemmeling past!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Vooral die alpacas. Mijn oom en tante hebben ook alpacas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die vriendinnen van jou hebben nogal geluk... Wat een leuke gepersonaliseerde cadeautjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig stofje! Het paardenstofje kocht ik onlangs in donkerblauw, ook voor de zoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen