Pagina's

maandag 31 augustus 2015

Dancing Fox + Give Away

Ik kreeg wederom de eer om een aantal stoffen uit de nieuwe collecties van Kersenpitje te testen.
Als eerste koos ik deze "Dancing Fox". Het patroontje is nummer 15 uit Ottobre n°3 2015.
Normaal is dit een tuniekpatroon, maar ik ben daar niet zo fan van, en verlengde het tot een jurkje.
Ook de normaal gezien uitgesneden rugzijde paste ik aan. Met de herst in aantocht, leek me dat een beter plan.
























En hoera, het zwaait! Dé vereiste tegenwoordig ;).


Give Away:
En om deze nieuwe collectie te vieren, mag ik 1 meter voorradige Kersenpitje-stof weggeven.
U kan kiezen tussen:
1. Dancing Fox
2. The Fox And The Hen
3. Vive Le Tour (sweat)
4. Blue Vintage Travel (sweat)

Wat moet u daarvoor doen?
* Zeggen welk nummer uw favoriet is.
* Mij volgen op één of andere wijze, om uw prijs nadien op te kunnen eisen. (Facebook,
Bloglovin)
* De FB-pagina van Kersenpitje liken

Binnen een week, op maandag 7 september, trek ik de winnaar.

69 opmerkingen:

  1. Mooi zwierkleedje! En deze dancing fox is ook mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het heel mooi en Louise blij dat het zwiert en de Dancing fox dat zie ik wel zitten voor ons Lilou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nr 1 please en tof kleedje 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle voorwaarden vervuld, nu enkel nog mijn keuze opgeven: the fox and the hen... Ik ken iemand die ik een groot plezier zou doen met een verrassing uit dit stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kleedje (toch altijd mooier om het aan te zien dan op een kapstok...)
    Ik vind stofje nr 2 wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kleedje. Zelf vind ik nummer 3 wel leuk voor mijn jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nr 4 vind ik de mooiste voor mijn stoere jongens

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een draaiende, gelukkige dochter :-) Daar doe je het toch voor!
    Ik waag mijn kans voor de leuke fietsjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kleedje, zwieren = scoren! ;-)
    Ik vind die vosjes geweldig, maar met een sweater in de fietsjesstof zou ik zoonlief heel blij kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik waag graag mijn kans voor een metertje Vive le Tour!
    Leuke aanpassingen, trouwens... Die ga ik onthouden voor als ik eens een poging doe, want ik vind je resultaat zeer geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave jurk, deze staat hier ook nog op het lijstje. Mocht ik de gelukkige zijn win ik graag stof 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap gemaakt uit een heerlijk stofje. Moest ik winnen, ik ga ongegeneerd (hmmm) je voorbeeld volgen. Stofje 1 dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goed idee om de tuniek te verlengen, erg leuke jurk. Graag die ik mee voor stof nr 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem8/31/2015

    Leuk kleedje en leuk stofje !
    Ik doe graag mee voor het laatste, de blue vintage travel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super schattig jurkje is het geworden zeg! En ik doe graag mee, want ik vind het stofje van je jurk fantastisch!

    Ik ga dan ook voor Dancing Fox.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nr. 2 want ik ben zot van kiekskes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waauw, nummer twee zou perfect bij mijn jongste dochter passen! Ik doe dus mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, sjansjaar (westvlaams vr gelukzak) stoffen testen: fun fun!
    Wat een mooi kleedje en het is perfect vr haar, ze straalt!
    Ik ga vr nr 4... zoontjelief zou dit super vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vive le Tour is mijn favoriet ! Mooi kleedje trouwens en een mooi model !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi, en wat lijkt louise op u! :-) Elodie is zot van kipjes, ik dus kiezen voor nummer 2. Kersenpitje wordt vanaf nu ook gevolgd op FB. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om de rok zo schuin te laten lopen. En een mooie zwier :)
    En wat leuk dat je stof mag weggeven! Ik zou graag mee voor stof nummer twee, the fox and the hen. Een leuk herfststofje voor de jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De fietsjes zijn perfect voor mijn zoontje dat niets liever doet dan gaan fietsen met opa!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie jurk! Ik ben absolute fan van nummer 1 Dancing Fox!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Waw super mooi!! Ik zou heel erg blij zijn met nr 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi jurkje!
    Ik waag mijn kansje op voor een stukje Vive Le Velo.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooh, supermooi. Ik heb kersepitje alvast geliked.
    Moest ik de eer krijgen, kies ik blue vintage travel!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vive le velo ligt hier al klaar om verwerkt te worden, daarom waag ik graag mijn kans voor een metertje Vintage Travel!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik waag mijn kans voor nr 4.Mooi kleedje trouwens en hier wil de kleindochter ook altijd zwierrokjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Tof kleedje en groot gelijk om het aan te passen voor de herfst.Ik doe graag mee voor het stofje,Vive le velo.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wow! Graag de bleu vintage travel! Kunnen m'n jongens stoer en warm de winter door!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kleedje en nummer 1 (dancing fox) is mijn favoriet voor het onwaarschijnlijke geval dat ik zou winnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel mooi! Ik doe graag mee voor het 3e stofje: vive le tour.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik loot graag mee voor de blue vintage travel. Schattig jurkje zeg bij u dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe graag mee voor de fox and the hen. Ik zie er al helemaal een Charlie of een leather sweather voor mijn zoontje in :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super jurkje...zo schattig.Ik waag graag mijn kansje voor het stofje : vive le velo.Leuk voor een truitje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Knap kleedje! Ik die graag mee voor stof nr 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Anoniem9/01/2015

    Ik blijf dromen van een meisje als ik al uw creaties zie Ellen! wederom prachtig! inclusief de dochter! ;)

    Het stofje waar wij absoluut verliefd op zijn is de vive le velo(3) zou hier super graag een trui van willen maken voor onze Warre! Kan hij heel de fietstocht wijzen naar zijn buik en zeggen" fiets fiets" <3
    we Like Kersenpitje en Volgen Ellen heeeel graag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nr 4 graag , het is altijd een zoektocht naar mooie sweatkatoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh, die vive le velo is prachtig! Evenals jouw naaisel natuurlijk! Hier staat de originele versie van dat patroontje nog op de planning, al zou dat goed naar volgende zomer kunnen verschoven worden gezien het weer. Ik volg zowel jou als Kersenpitje via Facebook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nummer 3 is mijn favoriet! Volgen doe ik al een hele tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. doe mij maar vive le tour :). Ik volg je al, FB pagina kersepitje zal ik gaan liken!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oeee, grote fan van Vive le velo (Nummer 3 dus) Ik zit hier met een heus fietserke in huis :D

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe graag mee voor nummer 3. Mooie jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ge-liked, gevolgd, gekozen... (nummertje 2) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe graag mee voor nummer 3, vive le tour! Ik volg je via Bloglovin' en Kersenpitje via Facebook. Mooi jurkje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Volgen doe ik al langer :) ik ding graag mee vr vive Le tour

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jou ken ik, kersenpitje ook :)
    Ik doe graag mee voor vive le tour!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. The fox and the hen :-) Zalige kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ze staat prachtig met het kleedje in de fijne vossenstof!
    Kersenpitje volg ik al even en een vaste klant op de markt :-)
    Daarom wil ik graag mijn kans wagen voor nr.3 met de fietsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik vind de eerste twee super! Mooi zwierkleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Leuk jurkje, nog leukere give away :)
    Ik kies voor vive le velo stof, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Leuke zwierjurk! :-)
    Ik ben fan van Vive le Tour!
    En zoals ge weet volg ik je zowat overal!
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oehla! Schone zoals altijd :)
    Ik doe graag mee met jouw wedstrijd.
    Nummer 1 en 2 zijn mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Superleuk! Het stofje dat je gebruikte zou ik wel leuk vinden voor een jumpsuit uit te maken voor babykadootjes>

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Heel mooi. En Dancing fox is ook mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Amai zo schoon! Ik ben gek op nr 3, "vive le tour". Eindelijk eens iets maken voor mijn zoontje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. ga es meedoen zie, alle stappen gedaan, en kwestie van keuze: het zijn allemaal mooie stofjes.
    En voor een stofjesverzamelaar als ik maakt het niet uit. Heb hier zowel jongens als meisjes die graag verwend worden door de oma.
    Je maakt mooie dingen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Zoals ik al zei, heel schoon! :)
    En vive le tour is mijn absolute favoriet!
    Vanessa Deconninck

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Leuk jurkje. In dat stofje zou ik ook graag m'n schaar zetten. Ik doe dus graag mee voor een metertje dancing fox!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Oh, nr 1 is een echte beauty. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Mooi gedaan! Ik doe graag mee voor nummer 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Super! Leuk dat je ook zwier in tricot kan maken, heb ik nog nooit gedaan!! Je blijft mijn grote voorbeeld :-) ik ga voor nr 3. Delphine De Langhe

    BeantwoordenVerwijderen
  63. De dancing fox graag , blij om dit te zien , kga me eens moeten wagen aan webwinkels precies , want hier in de baksteen stoffenwinkel hebben we niet zo'n toffe tricots ...altijd kinderachtig .sharon Verbeke

    BeantwoordenVerwijderen
  64. prachtig! ik doe graag mee voor nr 4! leuke winkel, zag ze onlangs op de ukkepukbeurs, veel mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik ben gek op nummer 3! Mijn fietsende zoontjes kunnen zo'n stofje wel smaken! Duim duim duim ...

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Anoniem9/07/2015

    Super leuk de Blue vintage travel!
    Ik volg je via bloglovin al een tijdje.

    BeantwoordenVerwijderen