Pagina's

dinsdag 28 april 2015

Speelhuisje

Vandaag heb ik nog eens een workshop gevolgd bij tante Sis.
We maakten een uitklapbaar, meeneembaar, speelhuisje, tijdens een dagles.
Met meer dan 1500 rollen stof was de keuze niet gemakkelijk, en ik twijfelde weken of ik wel goed gekozen had, maar ik ben uiteindelijk neig content met het resultaat :).






De binnenhuisinrichting moet nog verder verzorgd worden.



Arvidje was natuurlijk ook mee.
Hij was erg rustig! Heeft zelfs geslapen! Wel in die draagmand he, die naast de MC staat, in de MC heeft hij maar een kwartiertje gezeten hoor, wees gerust, moeder is op de hoogte van de ergonomie :p.
En was hij toch eens onrustig, dan waren er, buiten mama, genoeg andere vrijwilligers, die het kleine ventje graag even troost gaven! En zo geraakte ook mijn speelhuisje tijdig af :).
Al heb ik het wel geweten deze avond, dat zijn dagritme doorbroken was... Sinds mijn thuiskomst om 16u30 heeft hij namelijk heel de tijd liggen clusteren tot een kwartiertje geleden... (het is nu 23u30) En in dat vrije kwartiertje heb ik dit bericht geschreven se.
En dit geschreven zijnde, hij is weer wakker. Tijd om af te ronden en samen naar bed te gaan! Slaapwel!

7 opmerkingen:

  1. Hopelijk is de dag voor jou even leuk geweest als het resultaat! Leuk werkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt! Die stofjes zijn juist superleuk bij elkaar. Daar zal ze veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk gedaan zo'n huisje! Zou ook leuk zijn voor in de klas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi huisje, leuk idee en wat een schatiig gebreid pakje heeft Arvid aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfieuw 😍 sjiek gedaan! !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, heel origineel, dat huisje!!!
    Mooie stofjes heb je gekozen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen