Pagina's

zondag 8 februari 2015

P.I.F.-belofte volbracht!

Vorig jaar deze tijd deed ik een oproepje voor een Pay It Forward-actie.
Uit jullie leuke reacties lootte ik vijf namen. Echter, één iemand reageerde nooit, en ik heb nooit een vervangster gekozen, snorry ;).
Mijn eerste cadeautje bracht ik vrij snel in orde, restten me er nog drie.
Gezien mijn bijna hoogzwangere toestand en nog een drukke denkbeeldige to-do-list, zag ik veel naaien niet meer zitten, dus zocht ik andere leuke cadeautjes bij elkaar.
De kaartjes "maakte" ik met recuperatiemateriaal van andere kaartjes. Puur uit noodzaak omdat ik geen kaartjes meer in huis had, en ik het vorige week zondag in mijn kopke kreeg dat ik de cadeautjes de deur uit wou, en als een zwangere vrouw iets in haar kopke heeft, dan moet dat bij voorkeur meteen! Kaartjes gaan bijbestellen zat er dus niet in.

* Made by Mom:
Zij kreeg van mij een poppendraagdoek, gemaakt uit een scrap van het Belgische merk Keppeke.
Dit omdat ze mij altijd zal bijblijven als medeblogster draagdoekmama, ook al is ze nu even niet meer zo actief.


* Frullemieke:
Zij ziet graag stofjes met retroprintjes, dus kreeg 3 stofjes met een retro-achtige uitstraling en een paar retro-oorbellen.


Zij heeft een zoontje en een dochtertje, en kreeg voor elkseen een stofje.
 
 

Veel plezier ermee dames!

2 opmerkingen: