Pagina's

vrijdag 27 februari 2015

Mini leeuwtjes

Schattig stofje he :).
Ideaal voor een zomerpakje voor babybroer!
Lag ook al een tijdje geknipt, te wachten op boordjes.
Gezien mijn herwaardering van het elastisch biais, gaf ik deze hiervoor eens een kans.
Enkel de uiteindjes van de beenboordjes, daar moet ik precies nog eens over nadenken hoe ik dat helemaal tegoei moet doen, met dat elastisch biais... Nu heb ik er nog maar eens op gezigzagd en zit de kamsnap daar, waardoor de inperfecte afwerking niet zo opvalt, maar het kan beter.
Aan de mouwen wou ik eigenlijk ook hetzelfde biais doen, maar daarvoor had ik nét tekort, dan maar omgezoomd.
Overigens, aan de halsboord heb ik iets te hard getrokken aan mijn biais, en nu vallen de mouwen wat gek. Nuja, is helemaal verholpen zodra er een kind inzit natuurlijk, maar ook een lesje voor de volgende keer, niet trekken aan het elastisch biais.
Tussen de beentjes trok ik niet, en daar valt het wel erg mooi.
Ik heb nog een jumpsuit geknipt liggen, dus binnenkort neem ik een herkansing.

Patroon: Kiind
Stof: hier bij Kersenpitje
Elastische biais: Chellebel

Met de overschot maakte ik nog een slipje voor mezelve.

Patroont: Liel
Stof: hier bij Kersenpitje
 

5 opmerkingen:

  1. Amai, jij gaat er goed tegenaan 😄
    Weeral zo'n leuke creaties....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem2/28/2015

    wat een super leuk stofje!! :o :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi stofje inderdaad ik vinde jumpsuit heel geslaagd en de onderbroek grappig mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof pakje en wat een plezante onderbroek!!

    BeantwoordenVerwijderen