Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

Twee UFO-rokjes

 UFO = UnFinished Object (in Crea Bea-taal)
 Ruim twee maand lagen ze hier al te wenen op "de stoel", twee met Framilon gerimpelde en reeds overlockte stroken.
Triestig te wachten op een elastiek, zoompje en detailafwerking.
Heb ze dan maar uit hun lijden verlost en afgewerkt :)

Stofje muzieknoten: via Facebook
Stofje vlinders: Nature Studies; Butterflies Spring - Robert Kaufman
 
Vrolijk afgewerkt.

Gouden zigzagband: Stoffen Van Leuven
Blauw kantje: gekregen van Chellebel

En nog een beetje instant happiness met mijn knoopjesoorbellen, gemaakt voor bij mijn knopenshirt.


Voila, en nu mijn beddebak binnen.
Er staat me een druk opleidingsweekend te wachten te Hasselt, op twee uur rijden van me thuis, en zondag op de terugweg ga ik nog mijn kaboutertje ophalen *wat zal ik ze missen!*, dus wordt het drie uur autosuffen ;).
Maar na dit weekend ben ik officieel zwangerschapsmasseuse, of hoe zegt ge dat ;).

5 opmerkingen:

  1. Je zal ze naar de muziekschool moeten sturen later!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, superleuke rokjes allebei!
    Nog even doorzetten dit weekend, lijkt me wel een boeiende opleiding, ga je daar dan ook effectief iets mee doen?

    BeantwoordenVerwijderen