Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Sunny-pj-Pants II

Na de eerste supercomfy Sunny Pants, nu de tweede.
Een groot voordeel is, dat er meteen 2m per broek verdwijnt uit mijn stoffenverzameling ;).
Ik maakte deze als thuis/slaapbroek, want de moed ontbreekt me om me, met zulke broeken, buiten de grenzen van mijn domein te begeven :p.
Ik zou begod ook weer niet weten welke kleur shirt ik erop aan moet, ik dacht een fushiashirt te maken voor erbij, als pj-set dan.
Vinden jullie dat deze ook voor buiten te komen kan? En zoja, met welke kleur shirt?

Patroon: Sunny Pants - La Maison Victor 3
Stof: Coquelicot Rouge - Petit Pan, hier bij Kersenpitje

Wederom afgewerkt met een tailleband met elastiek in.

12 opmerkingen:

  1. Zeker wel. Met een zwart shirt of wit kan ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mee buiten komen! Zwarte t - shirt erop? Of witte?
    Ik deed mijn sunny pants btw ook aan vandaag, en heel veel leuke complimenten mee gehad (ondanks dat mijn wederhalft het ook eerder een pjbroek vond ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker met zwart of rood erop.
    Knap gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze weer tof! Heel vrolijk en flashy; -) vandaag ook eentje gemaakt (in tricot) ventje vindt dat ik pyjama aan heb😄 typisch! Mannen zonder smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Ik zou het zeker ook dragen hoor! Met een rood topje, op en top zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof! Je kan er veel mee combineren. Misschien een luchtige witte blouse?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuurlijk, zo'n schoon broek en het is volop mode !
    Ik zou donderblauw kiezen -))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Om nooit meer uit te doen en dus dag en nacht te dragen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aandoen!!! supermooi stofje en lekker vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is toch een echte zomer broek,wit topje erop en je kan er een terrasje mee gaan doen of mee gaan shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen