Pagina's

woensdag 30 april 2014

Crème glacekes

Vanavond mocht ik van mijn lieve collega'tjes een paar uurtjes vroeger naar huis, waarvoor dank!
Dat maakte dat ik tijd had om dit reeds geknipte kleedje in elkaar te zetten :).
Ik had geen zin om mijn biaisbandvoet te installeren en af te stellen op de coverlock, dus ik deed de biesjes op mijn oude getrouwe manier. Ook wel netjes, al zeg ik het zelf.
Ik zie eigenlijk liever zulke brede boordjes, maar dat kan mijn voetje niet, en nog eens zoveel geld neertellen voor een breder voetje, dat heb ik er ff niet voor over ;).

Stof: Ice Cream - Mussukat, hier bij Kersenpitje
Patroon: Soleil Dress met gesloten rugpand

Het kleedje valt precies wel breed, ik ben eens benieuwd om het morgen op mijn echt model te zien.

2 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Ben geen fan van het stofje deze keer (al snap ik dat het voor kindjes heel leuk is) maar ik vind je boordjes er prachtig aan zitten. Ik vind dat toch nog gesukkel elke keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super ... ik vind het echt een zomer stofje!

    BeantwoordenVerwijderen